Mijn Klacht:
19-02 kreeg ik een mail van kpn met daarin dat er een opzegging of annulering is geweest en dat ik geen voordeel meer krijg. Toen een telefoontje van me man van ik heb geen internet meer en kan niet meer bellen..Ik wist wel dat zijn contract per 18-02-2025 zou aflopen en dat we tegen die tijd iets moesten regelen. Maar ik was dat helemaal vergeten, is me ontschoten. Maar ik heb zelf nooit iets ontbonden. Wel een half jaar geleden het geprobeerd maar toen kregen we te horen dat het niet ging lukken omdat zijn contract nog niet was afgelopen. dus geannuleerd. Ook bevestigd gekregen. Nu proberen we via een ander provider het nummerbehoud te behouden wat hij al meer dan 30 jaar heeft en ook al heel lang bij jullie klant is, maar iedere keer wordt het geweigerd. Ik jullie gebeld en geinformeerd en er wordt dit gewoon tegen mij gezegd dat ik heb opgezegd terwijl er helemaal geen communicatie is geweest, wat ook niet is terug te vinden bij jullie. Geconstateerd door een dame. Dus die snapte het ook totaal niet. Het nummer is helemaal weg.
Gewenste Oplossing:
Dat zijn mobiele nummer weer op actief wordt gezet, dan maakt u mij al heel erg blij. En dan actief zetten naar provider Delta zsm :)
0645846686
