Klacht: Riool beschadigd, Opdrachtgevers wijzen naar elkaar en ontkennen werkzaamheden te hebben uitgevoerd

op 02 december 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Enkele maanden geleden KPN zakelijk aangevraagd, deze was netjes binnen gekomen en aangesloten, hierna bleek dat er geen verbinding was en waarschijnlijk een kabel kapot was ( pand was jaren lang leeg )

Hierop heeft KPN het bedrijf Volkerwessels Telecom ingeschakeld, deze zijn langs geweest en het bleek dat er inderdaad een kabel moest worden vervangen. Wat er daarna volgde is dat er een bedrijf werd ingeschakeld om de graafwerkzaamheden te verrichten zodat de kabel correct kon worden gelegd.

De graafwerkzaamheden waren afgerond en de bestrating e.d. werd slordig dichtgegooid en bestraat.

Enig tijd later bleek dat er verzakkingen ontstonden op het punt waar er gegraven werd. De bloembakken bij entree verzakte en de toiletten spoelde niet door. Hierop contact gehad met KPN;

-KPN Verwijst me naar Volkerwessels Telecom,

– Volkerwessel telecom stuurt bericht dat we zelf maar een riool bedrijf moesten inschakelen en factuur naar hun moest sturen.

– Riool bedrijf ingeschakeld en deze constateerde ook dat de graafwerkzaamheden niet goed zijn uitgevoerd en dat de verzakking daar door komt omdat de leiding behoorlijk druk op stond e.d.

– Deze is later hersteld en naar Volkerwessels toegezonden.

– Volkerwessels ontkent alle betrokkenheid en vermeld dat zij geen derde partij hebben ingehuurd om de graafwerkzaamheden uit te voeren en wijzen de schade af en beweren niet aansprakelijk te zijn.

– Nogmaals KPN gesproken en die zeggen dat zij geen derde partij hebben ingeschakeld en dat Volkerwessels dat heeft gedaan.

– Volkerswessel reageren uiteraard dat zij dat niet hebben gedaan.

– Nogmaals KPN Gebeld en KPN beweert nu dat zij nooit daar hebben gegraven of iets gerepareerd,

Ik vind het heel bijzonder dat alle partijen beweren niet een derde partij te hebben ingeschakeld ( Derde partij heeft gratis gewerkt??)

Tot heden nog steeds met een factuur van rioolbedrijf. Van het kasje naar de muur gestuurd worden en niemand weet wie wat heeft gedaan.

Dat de rekening betaald word. En niet telkens naar elkaar wijzen dat zij dat niet hebben gedaan.

Ben je zakelijk klant verwacht je een goede service en krijg je dit.

De desbetreffende bedrijven horen mij niet over het verschrikkelijke entree dat lange tijd krom stond door de verzakkingen

GRAAG OPLOSSEN

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 02 december 2019 om 16:14 geantwoord

Geachte heer Ahmadi,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft in uw bericht aan dat u een zakelijke klant bent bij KPN.

Wij van KPNNetwerkNL zijn de netwerkbeheerder van het glasvezelnetwerk voor particuliere woningen. Als ik in onze systemen kijk is er hier geen aansluiting van ons aanwezig.
Wij hebben geen zakelijke kant welke wij aansluiten. KPN de provider heeft dit wel, ik moet u dan helaas ook terug verwijzen naar KPN hiervoor.
KPN is te bereiken via telefoonnummer 0800 0402 of via www.kpn.com.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Tamara
KPNNetwerkNL Klachten