Klacht: Geen actie op grove vertraging netwerkaansluiting

op 09 december 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Geen enkel gehoor. Al begin augustus is de aansluiting aangevraagd, alle ander aansluiting lagen er al in september in, maar KPN NetwerkNL weet nog steeds niks te noemen, zelfs geen termijn. De verantwoordelijke worst volledig bij de aannemer gelegd (die overigens bij mij niet bekend wordt gemaakt, als er al iemand is toegewezen) en het enige wat ze zelf kunnen doen is een reminder mailtje sturen.

Geen antwoorden, geen opschaling, geen enkel excuus of verantwoordelijkheid nemen. Een simpel: we hebben nog niks gehoord, dus u ook niet. En verder gebrek aan elke vorm van actie of zelfreflectie. Een schande.

Inmiddels ga ik verhuizen, maar nog geen enkel uitzicht op een aansluiting van KPN NetwerkNL.

Binnen een maand een gerealiseerde en werkende aansluiting.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 10 december 2019 om 11:54 geantwoord

Geachte mevrouw,
Wat vervelend om te vernemen dat er nog geen aansluiting is gemaakt in uw woning.
Ik heb dossier opgeschaald naar onze uitvoerende dienst, ik heb goede hoop dat zij ons snel van een terugkoppeling zullen voorzien voor uw adres.
Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij u direct verder informeren.

Mijn excuses voor het ongemak,
Jeroen
Klachtenteam KPNNetwerkNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke.D.