Klacht: Aanvraag glasvezel aansluiting begin juli gemaakt maar nog steeds geen informatie

op 03 december 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Hallo,

Ik had begin juni 2019 de glasvezel aansluiting voor ons nieuwbouw huis aangevraagd. Helaas is tot heden helemaal niks gebeurd.

Ik had al 3 termijnen gekregen wanneer de werkzaamheden zullen worden uitgevoerd, maar deze zijn zonder verdere informatieredenen verstreken. In week 44 zijn er twee mannen van Volker Wessels Telekom hier geweest om de leiding te meeten, gefrustreerd zijn ze weer vertrokken om dat er geen kabel ligt om door te meeten.

Ons huis staat in een nieuwbouw plan waar alle andere 3 huizen al glasvezel aansluitingen hebben!

Ik kan mijn werk met de noodpakket oplossing van de provider niet goed doen (ik moet het pakket iedere 1-2 dagen opwaardeeren en heb last van de traage latency van de mobiele verbinding).

Ik ben inmiddels bang mijn baan te verliezen, want ik niet eens mijn baas kan uitleggen wanneer ik de aansluiting zal kunnen krijgen! Mijn dossier wordt bij KPN opgeschaald maar ik heb nog steeds geen nieuwe bericht ontvangen!

Als ik een werkende en doorgemeten glasvezelaansluiting heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 04 december 2019 om 10:31 geantwoord

Geachte heer Mallek,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw dossier uitstaan bij onze uitvoerende partij en houden deze nauwlettend in de gaten. Omdat wij over dit dossier ook contact hebben via klachtenkompas sluiten wij deze melding om alles overzichtelijker te houden.

Zodra wij meer informatie voor u hebben komen wij hier uiteraard direct bij u op terug.

Martijn
KPNNetwerkNL Klachten

Heeft op 04 december 2019 om 11:23 geantwoord

Ik moet verder wachten...

Alle klachten die gemeld zijn door Tom_82