Klacht: geen deurbeleid Coronavirus

op 26 maart 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo in Nieuw Vennep heeft geen deurbeleid en oefent geen controle uit. Bij ingang hangt een papier met de RIVM instructies maar er is geen toezicht. Winkelwagentjes zijn in de gewone aantallen beschikbaar, worden niet schoongemaakt, klanten worden niet aangesproken op het niet nakomen van de regels. Personeel draagt wel lichtgevende vestjes met op de rug: hou 1,5 meter afstand; bij de kassa staat 1,5 meter afstand met stickers op de grond. Echter klanten houden zich niet hieraan, lopen zonder winkelwagenmandje te winkelen met meerdere personen en houden geen afstand. Op TV laat Jumbo een prachtig deurbeleid zien, maar de praktijk is helaas anders. Ik doe altijd mijn boodschappen bij Jumbo maar ik twijfel nu zeer of ik dit wel blijf doen( ook na de crisis).

Als Jumbo een adequaat deurbeleid conform de RIVM regels naleeft. Niet alleen een papier met regels maar ook fysieke controle en aan spreken van klanten. We willen toch allemaal dat deze crisis snel eindigt en dat we onze normale leven weer kunnen oppakken. Dus Jumbo geen woorden maar daden en niet alleen voor de TV camera's.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ceciel Wagenaar