Klachten over Jumbo

Jumbo is een supermarktketen met bijna 400 winkels waar u terecht kunt voor de dagelijkse boodschappen. Ook kunt u inspiratie op doen in het Hallo Jumbo... Lees meer >

Statistieken van Jumbo in de categorie Supermarkten

535 klachten gemeld
1.7 /10
268 stemmen
268

Tijdslijn

App

Klacht van Moonlight13 op 25 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

App werkt te vaak niet, poog te wijzigen en dan vlieg ik er steeds uit. Moet hierdoor verplicht naar de site die minder overzichtelijker is dan de app Lees meer

Terug betaling en service

Klacht van Moonlight13 op 24 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik wacht nog steeds op een teug betaling van riverside shag 50gr Black, waar haren in zaten. Jumbo zegt niet goed geld terug..... o jee het is een b merk en nu ineens nieuwe regels. Laatst geen 5 euro... Lees meer

over de datum

Klacht van Alisha0404 op 23 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik heb een blikje energy gekocht en een zak chips en een zakje snoep.. niet kijkende naar de datum want doe dat nooit eet het thuis lekker op en half uur later komt er alles weer uit ik kijken naar... Lees meer

beschadigd product

Klacht van Jose Maas op 22 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

In Levering bestelnr. 2104417726 blijken bijna alle eieren stuk. Bij aflevering was er drab in de krat, We dachten dat dat afkomstig was van ander product..Gelieve € 3,95 te restitueren bij volgende aflevering van nieuwe bestelling. bestelling Lees meer

Bakpan

Klacht van Mevrouw van Doorn op 21 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vorig jaar bij pannenactie van Jumbo in 's-Gravendeel een bakpan (20cm) met zegeltjes en bijbetaling gekocht. Nu laat de anti-aanbaklaag los. Dat is in ieder geval niet goed voor de gezondheid en erg vervelend. Lees meer