Klacht: Geen bedankje

op 27 juni 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag jumbo,
Het betreft niet een klacht over artikelen of over de winkel. Maar vandaag heb ik een Honeywell apparaat van een van de chauffeurs van jumbo op straat gevonden. Ik heb moeite gedaan om er achter te komen van wie het apparaat was en uiteindelijk kwam ik er achter via een buurtonderzoek dat het van jumbo moest zijn. Ik heb gebeld naar het filiaal in Heemskerk en het gemeld. Zij kwamen het vandaag ophalen. Na een aantal uren. Nou was ik verbaasd dat er eigenlijk geen bedankje vanaf kon.Als je als particulier iets verliest en iemand brengt het eerlijk terug dan geef je op zijn minst de eerlijke vinder een bloemetje oid
Ik wilde dit toch even melden want ik heb er toch een beetje een ongezellig gevoel aan overgehouden.
Met vriendelijke groet Annelies Spaargaren

Gewenste Oplossing:

Graag een dankjewel en bedankt voor de moeite

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akspaargaren@.com