Klacht: Doorrijden na schade door chauffeur

op 29 juni 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op zaterdag 20 juni 2020 heeft een vrachtwagen van La Place schade veroorzaakt aan onze geparkeerde auto. De chauffeur heeft verzuimd zich dmv een briefje op de voorruit bekend te maken om zodoende de schade verder af te handelen. Gelukkig was er een oplettende mevrouw die kan en wil getuigen en alsmede een foto heeft gemaakt van de desbetreffende vrachtwagen.
Dit gebeurde bij het filiaal van de Jumbo op winkelcentrum Walburg te Zwijndrecht.
Tot op heden hebben wij nog niemand kunnen bereiken om de schade.
Door het filiaal is verwezen naar het distributiecentrum van Jumbo en het hoofdkantoor van Jumbo in Veghel. Echter is er nog niemand in geslaagd om ons van de juiste informatie te voorzien zodat onze verzekering Humbo aansprakelijk kan stellen. Iedereen verschuilt zich achter een collega met telkens de smoes we zijn er mee bezig.

De juiste gegevens om het schadeformulier verder in te vullen zodat onze verzekering de schade kan verhalen op Jumbo.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marggeer