Klacht: Bananensoesen

op 25 juni 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik had 2 dozen bananen soezen €3,39 besteld bij jumbo brouwerijplein te enschede in roombeek ter aanzien van mijn verjaardag heb nadrukkelijk aangegeven geen onverse van dagen oud te willen er stond op houdbaarheisa datum tot 23 juni

op 21 juni is deze geconsumeerd opvallend is dat zowel me ouders al zus en ik deze soesen heel slecht vonden het broodje proefde naar een oude schoenzool zo onvers dat het was. In eerste instantie wou ik er niet over zeuren maar zelfs toen ik per email voorstelde gisteren of ik 2 maaltijd salades tot de 25ste vandaag houdbaar eenmalig gratis kon krijgen ter compensatie in de plaats van dat ze deze in de prullenbak gooien kwam er geen gehoor in de ochtend lag er maar 1 ik geloof niet dat ze allemaal verkocht waren er lagen gisteren ruim 10 tot de 25ste. Ik kreeg ook geen email terug. Bijdeze dus een klacht indien ik de slechte bananen soesen niet gecompenseerd krijgt koop ik niets meer bij de jumbo er zijn genoeg winkels namelijk.

Compensatie van de bananensoesen resterend bedrag €5,40 terug te storten

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 053