Klacht: Afhalen online bestelde boodschappen

op 21 mei 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik kon vanmiddag tussen 14 en 16 u de online bestelde boodschappen afhalen bij Jumbo Merwedestraat Dordrecht.
Ik heb een aantal klachten:
Allereerst over het filiaal. Vorige keer moest ik naar de balie om de boodschappen af te halen. Stonden al klaar. Geen gedoe. Afrekenen, Inladen en terug.
Nu dacht men eerst dat ik een pakketje van Bol.com kwam afhalen of zo. Nee, gewoon online bestelde boodschappen.
Dan moet u een pincode intoetsen.
Pincode? Heb ik niet.
Echtgenote gebeld. Die stuurde een screenshot met een lang bestelnummer.
Maar meneer, het is vandaag een feestdag, dan kunnen de boodschappen niet afgehaald worden.
Maar zie hier: donderdag 21 mei tussen 14 en 16 u.
Ik ga controleren
Inderdaad. Het klopte. Naar een medewerker. Die kwam enige tijd later met de kar boodschappen.
Rol kaakjes was er niet bij, heeft het meisje gehaald uit de winkel.
Afrekenen. Nar buiten, uitladen, in auto. Terug met winkelwagen en lege kratten. Die moesten nog verrekend worden met een bon.
Al met al had ik beter boodschappen in de winkel kunnen doen. Was sneller geweest.
Thuis alles gecontroleerd: Jumbo eendensnacks voor de hond waren er niet bij.
In de plastic zak was een bekertje creme fraiche opengegaan. De rest zat onder de smurrie.
Een pak yoghurt was aan de zijkant opengebarsten.

Vorige keer waren de zoete aardappels voor een deel rot. Daartoe moest ik een klacht indienen via Klantenservice Jumbo, want de bestelling wordt klaargemaakt in het distributiecentrum. Bij deze.

Al met al een zeer ontevreden gevoel bij deze bestelling (2025393758)
Ik reken op een goede reactie van Jumbo

Groet, Casper Markesteijn

Ik ben tevreden wanneer deze klachten goed afgehandeld worden. De manier waarop laat ik aan Jumbo over. Minimaal het ontbrekende artikel vergoeden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Casper Markesteijn