Klacht: 1 min voor 9 infobali gesloten

op 24 juni 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goede dag, vandaag was ik bij jullie in de winkel in oss supermarkt van bergen.
Ik wilde bij de servicebali medicijnen halen en sigaretten. Ik vraag hiernaar, en krijg te horen ik heb alles al op slot gedaan. We zijn gesloten. Het is dan 2 minuten voor 9. Ik pak mijn andere boodschappen en wil de winkel verlaten. Bij de uitgang staat iemand van het personeel. En ik geef bij deze meneer aan dat ik het raar vind dat ze voor sluitings tijd de servicebalie dicht doen. Ookal is het 1 min voor. Meneer gaat gelijk in de aanval en zegt het is nu 2 over negen moet je maar eerder komen. Ik zeg sorry meneer, ik werk in de zorg. En ben soms om 9 uur klaar maar ga dan pas om half 11 naar huis omdat er clienten zijn die me nodig hebben. Het boeide hem niet hij wilde naar huis. Toen ik de auto aan het inladen was riep hij je hebt nu een winkel verbod. En begon samen met een collega heel hard te lachen

Op zijn minst een excuus voor het gedrag van de man bij de deur. En zeker dat winkel verbod is machtsverheffing

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant 081193