Klachten over Joom

3.2 /10
11 stemmen

Joom Complimenten

Jas

Klacht van Angelique van rooij op 17 januari 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een klacht ingedient over mijn jas van joom ik krijg een mailtje joom neemd de klacht niet in behandeling wat wil dat zeggen dat ze rr mee wegkomen dat ik dit moet pikken er is een klachtenregen over... Lees meer

Aankoop jas

Klacht van Angelique van rooij op 15 januari 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een jas gekocht bij joom een blauwe bondjas ik kreeg hem gisteren aan wat blijkt er zit geen sluiting in je koopt toch een jas met sluiting ik naar support krijg ik als smoes dat staat er niet... Lees meer

Retourkosten

Klacht van Jacqueline Hiltjes op 10 december 2022 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestel verschillende kledingstukken en wil wat terugsturen moet ik per pakje ook al is het nog zo klein 30 euro per pakje betalen ...dit is toch pure oplichting. Nergens staat dat je 30 euro moet betalen!! Lees meer

Bestelling

Klacht van Cobi61 op 16 november 2022 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Hallo op 24 september 2022 heb ik een bestelling geplaatst op joom .tot nu toe nog niets gehoord of ontvangen. Het gaat om een bedrag van 139 euro. Waar blijft mijn bestelling Lees meer

Bestellingen

Klacht van Marc De Maesschalck op 15 november 2022 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 1 bestelling gedaan met Itsme welke betaald is . De andere bestellingen moeten jullie annuleren. Het was altijd hetzelde product en wanneer ik op betalen duwde kwam er page not found maar de bestellingen zijn wel doorgegaan. De bestelling is al... Lees meer

Niets ontvangen

Klacht van YousraH op 01 oktober 2022 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Beste In juli deed ik een bestelling online bij Joom. Dit artikel heb ik nooit ontvangen. Ik krijg wel betalingsherinneringen en aanmaningskosten. Ik ga dit niet betalen en ik wil dat dit per direct wordt opgelost. Lees meer