Klacht: Incompetent en een zeer slechte service

op 20 september 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Heb rond juni een parkeergarage gehuurd enkel moest er nog een stroommeter worden geplaatst. Aangezien liander de enige in Amsterdam is moest ik het via hun laten doen. Eerste contact met liander werd mij verteld dat ik een EAN code moest hebben van mijn leverancier, Na 2 weken over en weer bellen bleek dat ik die pas ontvang nadat de meter is geplaatst. Dus heb ik de factuur van rond € 770- betaald en werd mij verteld dat er iemand na 3 weken langs zou komen. Maand later bel ik weer en wordt mij verteld dat ze binnen 10 dagen langs zullen komen. 2 weken later nog niemand over de vloer, ik weer bellen wordt mij verteld dat er iemand de volgende ochtend 8uur langskomt. Heb een uur staan wachten blijkt dat diegene dacht dat de afspraak voor de volgende dag was gepland. Ik blij eindelijk kan er gewerkt worden maar nee hoor, de leiding was volgens meneer oud en mocht niet gebruikt worden omdat het van metaal is. Meneer raadt mij aan op eigen kosten een ander bedrijf in te huren dat moet boren door de muur voor een nieuwe leiding en dat hij dan terugkomt om de meter op te hangen. Op mijn vraag of ik dus bijna 800euro heb betaald enkel voor het ophangen van een elektrameter wat ik in principe zelf kan doen als had meneer geen anrwoord. Hierbij werd ik zo kwaad en teleurgesteld dat ik de aansluiting heb geannulleerd waarbij ik letterlijk 5maal heb teruggebeld omdat het telkens in de systeem bleef hangen. Naast dat ik nou sinds de annulering alweer 3 weken op mn geld wacht blijkt ook nog eens dat de leiding wel van kunststof is. Schandalig is het gewoon.

Zodra liander mijn aanbetaling terugstort en een excuses voor het feit dat ze een incompetent persoon sturen, ik zo lang aan het lijntje ben gehouden en de onnodige kosten die ik heb gemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

2 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat het zo gelopen is, en dat er geen elektriciteit meter geplaatst is. Wij gaan voor je uitzoeken wat hier precies gebeurd is. Wij komen hier bij u op terug. Met vriendelijke groet, Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Abdeljlil