Klacht: Niet leveren en slechte communicatie

Mesl op 24 april 2025 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We waren voor 10 golfplaten in de vestiging in Duiven. Er stonden er nog 8 in de stelling, maar volgens een medewerker moesten er 24 op voorraad zijn. De medewerker verwees in ons naar de desbetreffende balie om deze golfplaten voor ons op te halen. De baliemedewerker ging met de nodige desinteresse en tegenzin op zoek naar de platen, niet te vinden. We besloten om dan maar online te bestellen. Vrijdag besteld, maandag ophalen na bevestigingsmail. Geen bevestigingsmail ontvangen. Inmiddels 3 weken en 5 telefoontjes verder nog geen golfplaten. Iedere keer beloftes voor levering en/of terugbellen. Inmiddels bestelling geannuleerd. Wat een slechte winkel bah, nooit meer HORNBACH voor ons

Gewenste Oplossing:

Snel geld terug

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Hornbach

Heeft op 13 mei 2025 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Mesl

6 dagen geleden - Netjes excuses gemaakt

Reactie van de melder van de klacht Mesl

6 dagen geleden - Keurig excuses gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door Mesl