Klacht: Wederom zegt Hollands Nieuwe dat de klacht is opgelost, grote leugen!

Williewortelkasper op 01 februari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hollands Nieuwe kan ik klacht.nl aangeven dat een klacht is opgelost met een smilie. Ik heb echter niets van ze vernomen en ben nog steeds zeer ontevreden!

Gewenste Oplossing:

Doen wat ze beloven, ze doen helemaal niets en laten wel op klacht.nl een teken zien van opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht, zouden wij graag van u vernemen of de klacht nog loopt of dat er een oplossing geboden is. Mocht u onze hulp nodig hebben, ontvangen wij van u graag een reactie op dit bericht. Wij zullen uw klacht dan zo snel mogelijk oppakken en u hiervan terugkoppeling geven. Anderzijds zullen wij de klacht de status ‘opgelost’ geven. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Enige tijd geleden hebben we u gevraagd of uw klacht nog speelt of dat deze inmiddels is opgelost. Aangezien wij hier geen reactie op hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat wij verder niks meer voor u kunnen betekenen en beschouwen wij uw klacht als opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust weer contact met ons op, dan zullen we u weer zo goed en snel als mogelijk helpen met het oplossen van uw klacht.
Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch, per email of via een bericht op Facebook/Twitter te bereiken is.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door