Klacht: hollands nieuwe

jeroensp op 19 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wel 40 euro overgemaakt en van mijn rekening afgeschreven ,maar niet bij geschreven op mijn telefoon .Diverse malen geprobeerd te bellen (geen gehoor dus )diverse mails gestuurd ,(geen reactie dus ) .

fijn hollands nieuwe service geen !!!!

Gewenste Oplossing:

zorgen dat ik mijn 40 euro beltegoed gestort krijg .

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Jeroen, We hebben deze betaling, zover we momenteel kunnen zien, niet geregistreerd. Zou je ons de betalingskenmerken kunnen doorzenden zodat we deze zaak zo spoedig mogelijk kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Jeroen, Inmiddels hebben we je betaling gevonden. Deze dateert al van 15 januari 2013. We hebben de desbetreffende afdeling de opdracht gegeven om het tegoed zo snel mogelijk aan je account op te laten waarderen. Excuses voor de vertraging en het ongemak. Groet, hollandsnieuwe

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Jeroen, Op 30/01/2013 heeft de betreffende afdeling je de €40,00 toegevoegd aan je beltegoed. Daarnaast ben je op 31/01/2013 hierover geinformeerd. Hopende je hiermee te hebben geinformeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door