Klacht: geen iphone 4 gehad

jurgenmolthoff op 18 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een iphone 4 abbo besteld, toen heb ik gebeld toen kreeg te horen dat er een fout melding was. Mijn geld zou terug gestuurd worden en krijg nog steeds niks terug.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug krijgen zo snel mogelijk en niet maanden te wachten zoals ze aan de telfoon zeiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Geachte heer Molthoff, Wij hebben je verzoek nog steeds in behandeling om je geld terug te storten. Houd aub rekening, dat de terugbetalingen binnen 4 weken na melding zullen plaatsvinden. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 29 januari 2013 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 22 januari is het geld aan de klant overgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door