Klacht: hollandsnieuwe sjoemelt met oplossingpercentages

op 13 maart 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

sjoemelen is eigenlijk nog te aardig gezegd , het is ronduit oplichting dat de klacht als opgelost wordt afgemeld terwijl er alleen een email is verstuurd of een belpoging is geweest.
Hollandsnieuwe, zo jammer, om op zo’n manier op nummer 1 te willen staan met 99 % “opgeloste klachten”.
nou binnen een uur zal hier ook wel een bannertje overheen geplakt zijn met “opgelost”.

Als er geen opgelost"stickertje over deze klacht "en andere niet opgeloste klachten komt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Hollandsnieuwe

Heeft op 13 maart 2014 om 14:46 geantwoord

Beste Klant,

Vervelend dat uw ervaring met hollandsnieuwe niet optimaal is. Op dit moment doen wij al onderzoek voor u, zodra wij hier meer over weten wordt u hier gelijk over geïnformeerd.

Mocht u in de tussentijd nog vragen voor ons hebben dan kunt u contact met ons opnemen via Facebook of Twitter.

hollandsnieuwe

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 september 2017 om 21:53 geantwoord

nog steeds trauma van hollands nieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door mls3004