Klacht: Hollandsnieuwe 50 euro te veel geincasseerd maar ze houden zich van het domme.

op 30 juni 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nu bijna een jaar geleden had ik een simonly genomen bij hollandsnieuwe en de bestelling ging goed en de eerste 2weken viel ook wel mee maar daarna zette ik automatisch opwaarderen aan als mijn beltegoed onder de 5 euro kwam en dat er dan 10 EURO bij wordt geschreven maar ze hebben mooi 5 x 10 euro afgeschreven dus niet in een keer maar achterelkaar nadat dit gebeurde had ik erg veel contact gehad met HN met verscheidene afdelingen maar ze deden net alsof er niks gebeurde ook al stuurde ik de afschrijvingen via de mail ze geloofde mij niet terwijl hun rekening erbij stond en ook Adyen automatische incasso plus een beschrijving van HN.
maar ze zeiden dat alles goed was gegaan maar nee bij mijn accountbeltegoed stond geen 50 euro bijgeschreven.
Ing had uiteindelijk besloten mij maar tegemoet te komen daarna
had ik dit dus ook bij ing gezegd en ze raadde mij aan om het rekening van HN te blokkeren daarna had HN mijn account geblokkeerd en had ik er maar 1 jaar over heen laten gaan maar nu sturen ze een aanmaning en dreigen met incassobureaus en preventel maar ik liet me niet van de wijs brengen en ging naar het Juridisch Loket om advies in te winnen toen ik daar was hadden ze me geholpen met een formele brief te schrijven naar HN om te vragen naar meer info en uitleg waarin ze konden onderbouwen waarom ze een aanmaning pas na 1 jaar sturen nadat ik de brief stuurde vroeg ik om reactie in briefvorm maar niks gekregen en nu sturen ze weer een brief met factuur dat de contract ontbonden is terwijl ze me al een jaar geleden blokkeerde en kon dus niks stopen of afzeggen en daarom liet ik het betijen en ik weiger dus te betalen maakt niet wie ze sturen naar mijn voordeur.

Hier zie je de incasso’s van het te veel geincasseerde bedragen

HN-LB-*PRODUCTION*5403240.1

HN-LB-*PRODUCTION*5403212.1

HN-LB-*PRODUCTION*5402093.1

20-05-2011 ADYEN B V Verwerkt -10,00
HN-LB-*PRODUCTION*5406854.1

20-05-2011 ADYEN B V Verwerkt -10,00
HN-LB-*PRODUCTION*5406806.1
Land Nederland

50 euro terug betalen en daarna mij met rust laten voor zolang als ik leef want ik kan het wel bewijzen dat er wel degelijk 50 euro van mij gestolen is omdat ik de incasso\\\'s ook niet kan terugboeken (het gaat om mobiel opwaarden die kun je niet terugboekn)

Hollandsnieuwe stuurt u de ideal betaal link maar naar calibur007007@gmail.com

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste Jasper, We hebben vandaag contact gehad. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:33 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door calibur007007