Klacht: Hoge factuur na bundelwijziging

op 20 september 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Klacht betreft het feit dat ik sinds oktober 2015 een maandelijks opzegbaar contract heb bij Ben.nl Ik startte met een bundel van 100 minuten/SMS en 1500 + 500 mb aan internet. Dit heb ik afgelopen maart gewijzigd naar 2000+500 mb en een maand later nogmaals naar 2500 + 500 mb. Ik geef dit aan om te beschrijven dat ik veelvuldig gebruik maak van internet via mijn telefoon. Nu is in de maand juli een verzoek vanuit mijn Ikben account gestuurd dat ik mijn bundel wil wijzigen van 2500 + 500 mb naar 500 mb. Een hele gekke wijziging die niet in verhouding staat met mijn eerdere gedrag. De kosten van mijn abonnement zijn hierdoor opgelopen naar €173,31, zonder dat ik zelf een wijziging aan heb gebracht. Ben heeft mij wel op de hoogte gebracht van een bundelwijziging, niet van het feit hoe en wat er precies gewijzigd was. Mijn klacht is dus dat er een wijziging is aangebracht vanuit mijn account die ik zelf niet heb gedaan, maar waar ik nu wel €150,- extra moet betalen en ik kan het niet bewijzen.

Wanneer Ben inziet dat de wijziging die vanuit mijn account gedaan is duidelijk afwijkt van mijn eerdere gedrag en hier een correctie in maakt ben ik tevreden. Ik ben een eerlijk persoon, heb elke factuur altijd netjes betaald en zou graag medewerking van Ben willen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DickdeJong2012