Klacht: onterecht in rekening gebrachte kosten

szbaksg op 28 januari 2013 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had t/m 28 december 2012 een 2 jarig sim only abonnemet bij Hi. Ik heb het contract tijdig opgezegd en heb een bevestiging ontvangen dat het contract op 28 december 2012 afloopt. Ik ben overgestapt naar Simyo. Die vroegen mij of ik mijn oude nummer wilde behouden. Ik heb toen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid en kreeg bevestigd dat mijn oude nummer op 28 januari 2013 weer in gberuik zou zijn.
Tot mijn verbazing zie ik dat Hi zonder enig voorafgaand bericht naar mij en zonder mijn toestemming een bedrag van € 8.20 heeft afgeschreven van mijn rekening. Ik heb helemaal geen contract met Hi, dus protesteer ik met klem dat er bedragen door Hi worden afgeschreven van mijn rekening. Dit is onrechtmatig. Als het overzetten van mijn oude nummer mij geld gaat kosten dan had dat toch eerst met mij gecommuniceerd moeten worden? Nogmaals ik heb geen toestemming voor de afschrijving gegeven. Er is ook nimmer een deugdelijke motivering gegeven voor de afschrijving. Ik belde op met Hi en kreeg te horen dat mijn abonnement door het verzoek om nummerbehoud met een maand is verlengd. Ik wilde niet in discussie treden met uw werknemer maar dit is onrechtmatig, want ik heb dat niet gewild en afgesproken.

Ik eis van u dat het onrechtmatig ingehouden bedrag volledig wordt teruggestort. Als u mij kosten voor het nummerbehoud in rekening wilt brengen, dan hoef ik dat nummer niet meer. Ik hoop dat u deze zaak oplost, anders ga ik de geschillencommisie om bemiddeling vragen. Het gaat niet om het bedrag maar om het proncipe. Zo doen we geen zaken met elkaar. In elk geval, heb ik een slechte ervaring met uw bedrijf overgehouden. En nee geen saka saka boi, maar.....

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door