Klacht: Barst

giulychiara op 21 mei 2013 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon is tot 4 keer aan toe opgehaald door de smartcare service omdat er problemen waren met het beeldscherm. De laatste keer, nu, is mijn telefoon nog steeds bij de smartcare. Kreeg net een mail binnen dat ik 216 euro reparatiekosten moet betalen omdat er een barst in mijn scherm zit. Toen mijn telefoon werd opgehaald zat er met 100% zekerheid geen barst in mijn scherm. Dit is belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een gerepareerd toestel of een nieuw toestel zonder extra kosten. Ik betaal genoeg elke maand

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Bericht van Hi

12 jaren geleden - Hi, Het is natuurlijk heel vervelend als je telefoon kapot gaat. Als hierbij ook nog eens onduidelijkheid is van het defect is dit nog lastiger. Graag wil ik kijken wat er precies aan de hand is. Om dit te kunnen doen heb ik jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Wil je me deze mailen naar [email protected]? Je kunt als onderwerp Klacht.nl/Diagnose smartcare gebruiken. Groetjes, Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Alle klachten die gemeld zijn door