Klacht: Helpen je gewoon niet!

op 23 september 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Vanmiddag hebben ze slimme meters geïnstalleerd, na de vorige afspraak gewoon vergeten te zijn, dus toen voor niks thuis gebleven. Vandaag wel gelukt maar opeens geen warm water/verwarming. Liander gebeld, maar die kunnen niets doen, ik moet de storingsdienst bellen. Die gebeld, maar die komen alleen als er iets mis is met bekabeling enzo. Dus zit ik hier met drie kinderen zonder verwarming en kunnen niet douchen!! Elan wonen maar gebeld, maar die mogen alleen een monteur sturen als de bar van m’n ketel boven een bepaald niveau zit, ik zeg: stelletje ….. Ik ben woest!!!

Als ze vandaag nog langs komen zsm om het op te lossen.
En zo niet, misschien m\'n telefoonrekening betalen want ik heb de hele middag met allerlei instanties aan de telefoon gezeten om het op te lossen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 mei 2016 om 08:25 geantwoord

Excuses dat er niet eerder op dit bericht gereageerd is. Ik zie dat er contact is geweest met onze klantenservice. Er is toen geadviseerd om de boiler te resetten. Als de meter vervangen wordt, valt de gasdruk weg. Hierdoor kan deze in storing schieten. Heeft u nog vragen of meldingen hierover? Neem dan contact op via onze klantenservice op telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Myranda Van Bree