Klacht: Kortingscode ingetrokken

op 02 augustus 2020 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

een maand of 2 geleden kreeg ik via internet een kortingscode voor mensen die nog nooit hello fresh besteld hebben. De eerste box t.w.v €71,00 GRATIS. Dit vonden wij wel een aantrekkelijk aanbod. Erover gesproken samen en besloten deze code te gebruiken. Zo gezegd zo gedaan. Ineens een paar dagen later krijg ik een email binnen dat de box geannuleerd is en een nieuwe kortingscode erbij. Klantenservice gebeld en er werd gezegd: deze code qas voor personeel en was uitgelekt… nu wilt hello fresh dat wij alsnog betalen voor de eerste box. Ik vind dit nogal onbehoorlijk. Als ik die code van eerste box gratis….dan had ik nooit mijn gegevens ingevuld. Aldaar fijne communicatie met hello fresh. Ik voel mij in de val gelokt met deze praktijkwijze. Als hunzelf bij de eerste aanmelding de box annuleren mogen ze mij benaderen betreft het lidmaatschap. Op deze manier vind ik het behoorlijk onbeschoft

Als ik niet de dupe meer ben van hun fouten binnen hun organisatie. Ik wil niet betalen omdat ik de box nam met een code.
Geen code geen lidmaatschap

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 05 augustus 2020 om 15:58 geantwoord

Hi,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp uiteraard dat je hierdoor was verrast en dat het niet is gelopen zoals je had gehoopt. Zoals aangegeven was deze kortingscode niet voor jou bedoeld. Om je in deze situatie tegemoet te komen, hebben we een andere korting aangeboden. Een andere mogelijkheid is er helaas niet.

Groet,
Merel

Heeft op 05 augustus 2020 om 16:29 geantwoord

Ik ga niet akkoord met deze oplossing
Nogmaals!
Als ik deze aanbieding niet had gekregen had ik het eerlijk gezegd nooit genomen. Sluik reclame noemen wij dit namelijk....
Ik vind dit persoonlijk geen manier van zaken doen en ik denk dat genoeg zijn die zich hierbij aansluiten. Ik vind dat de aangeboden korting niet voldoende is. Ik wil graag het hetgeen waar ik in eerste instantie voor getekend heb en dat is een 1ste box twv 71,95 gratis
Nogmaals ik begrijp niet waarom ik als consument de dupe moet zijn voor de fouten die jullie zelf gemaakt hebben binnen uw organisatie. Graag wil ik onderkomen tot een werkelijk gezamelijke oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Momomau