Klachten over HelloFresh

Hieronder kunt u zien welke klachten er over HelloFresh zijn gemeld. Lees meer >

70% van alle klachten opgelost. Nog 19 klachten nodig voor een plaats in de categorie Vervoersbedrijven

70%
31 klachten gemeld
2 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
22 klachten opgelost
1.5 /10
8 stemmen
8

Tijdslijn

Ik ben lid van Hello Fresh. Tussen 16.00 en 19.00 zou mijn box bezorgd worden, echter is deze niet bezorgd. Ik kreeg een mail waarin stond dat ze aangebeld hebben bij mij en de buren en mij telefonisch hebben proberen... Lees meer

Betalingen dubbel afgeschreven

Klacht van op 09 april 2019 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Wij hebben via groupon (met korting) een box besteld voor 2 weken, dus 1 box per week. betaald bij groupon, vervolgens schrijft hello fresh ook nog 2 keer het bedrag (zonder korting) af, gebeld, en het zou worden geregeld, inderdaad... Lees meer

Ik heb vorige week de eerste levering ontvangen en betaald. Sinds woensdag avond kan ik niet meer inloggen en zeggen zij dat ik nog een betaling heb openstaan dit voor aankomende boxen die nog niet eens geleverd zijn??!! Als je... Lees meer