Klacht: Hello freche box

Heidi Van Endert op 02 oktober 2021 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vandaag mijn box aangekregen,er zat 1 menu niet in en het andere menu was dubbel
Vorige box was kipfilet niet in orde
Ben niet meer echt tevreden

Gewenste Oplossing:

Gratis volledige box

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

3 jaren geleden - Beste Heidi, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een menu mist. Gaat dit om de receptenkaart of om de maaltijd zelf? Wist je dat je hier een melding van kan maken via https://www.hellofresh.nl/contact-page/? Dan komt jouw feedback direct bij ons inpakteam terecht, en kunnen we dit in de toekomst hopelijk voorkomen! Hier kan je de klacht over de kipfilet ook doorgeven. Mocht je hier niet helemaal uitkomen kan ik het ook voor je in orde maken, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je die via een chat of telefonisch door kunnen sturen? Groeten, Inge van HelloFresh

Reactie van de melder van de klacht Heidi Van Endert

3 jaren geleden - Mijn gegevens zijn Van Endert Heidi Molenstraat 37 3940 Hechtel Belgiƫ

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Heidi Van Endert