Klacht: bezorging

nethorst op 16 februari 2021 over HelloFresh in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bestelde product verkeerde adres bezorgd. Na paar keer gebeld was afspraak dat ik het product mag houden bij bezorging bij mij dat werkt niet nu komen waar voor het het was ophalen bij mijn zo wordt ik dubbel gestoord hiermede.

Het is voor Raadhuisstraat 1 Veenendaal staat duidelijk op.
wordt bezorgd op Tuinstraat 1 Veenendaal waar niet bezorgd moet worden.
Ik wil geen probleem met u cliënt hebben het bezorgd mij veel overlast
Wilt u duidelijk kenbaar maken!!

Gewenste Oplossing:

Nu weer alweer is gebeurd is zo ik fijn vinden dat u tegemoet komt met een proef bon !!
Met vriendelijke groet
Hoogachtend,
G Methorst

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 19 februari 2021 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi G,

Wat vervelend om te horen allemaal en dat wij jou hiermee storen. Dat is zeker niet de bedoeling dus sorry hiervoor. Goed dat je het aangeeft want zo kunnen we ons blijven verbeteren! Ik help je graag verder om dit te voorkomen voor in de toekomst. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 020-7602014 en via WhatsApp op 31 20 26 24 446. Je kan ook via de chat op de website contact opnemen.

Groet,
Marieke

nethorst

Heeft op 16 februari 2024 om 10:41 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

heb ik aangegeven

Alle klachten die gemeld zijn door nethorst