Geachte GVB,
Graag wil ik een klacht indienen over een vervelende ervaring vanmorgen (12 juni) rond 09:50 in tram 3.
Ik wilde op krukken instappen met een gebroken enkel en vroeg de trambestuurder vriendelijk of ik even mijn krukken mocht neerleggen voordat... Lees meer
Bus gb 360 van 8.25 vanaf Diemerknoop is niet op komen dagen. Dit was mijn overstap, waardoor ik veel te laat aankom. Lees meer
3 dagen per week neem ik om 8:59 de tram 19 vanaf Arent Krijtsstraat de stad in.
Het vertrek van deze lijn is vrijwel altijd vertraagd (serieus vertraagd) of het vertrek vindt gewoon helemaal niet plaats. Mijn vertrekhalte is slechts een... Lees meer
Stopt de tram, opent ie de deur niet aan de voorkant, omdat hij druk op zijn telefoon zit. Loop je naar het midden rijdt de tram weg. Slecht! Lees meer
Buschauffeur rijdt door als je de enige bent die bij de halte staat. Ik seinde maar blijkbaar moet ik mijn hand opsteken. Vervolgens word ik verzocht mijn hand op te steken zodra ik hiervan een melding wil maken bij GVB... Lees meer
Geachte Mevrouw/Meneer,
Wij zijn een maatschappelijke dienstverlening instantie. wij zitten nu met een klant op dit moment
13-03-2024 . Mevrouw zit helemaal overstuurd en met spierpijn. Wat er gebeurt is dat dame gisteren middag om 16:oo in de bus 41 zat... Lees meer
Buschauffeur van rit Amsterdam centraal naar Geuzenveld van 21:07 kwam eerst te laat, wilt vervolgens niet de deur opendoen voor een moeder met kinderwagen. Zelfs niet nadat ik aangaf bij het instappen dat een vrouw stond te wachten bij de... Lees meer
Op maandag 23 oktober 2023 aangebeld in tram 1 richting de Aker om uit te stappen bij halte Hoekenes. Dit was tussen 17.00 en 17.20, ik weet het exacte tijdstip niet. De bestuurder, een getinte, wat oudere man, rijdt ondanks... Lees meer
Onderwerp: Klacht over het ontbreken van kinderkaartjes in de automaat
Geachte heer/mevrouw,
Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over het feit dat de kinderkaartjes niet meer beschikbaar zijn in de automaat. Dit... Lees meer
Jaarabonnement afgesloten bij GVB voor mijn dochter. Dit deed ik te gehaast en heb een verkeerde zone aangeklikt. Nu reist zij elke dag in een zone die niet in het abonnement vallen en daar moet ik dus voor betalen. De... Lees meer