Klacht: goedkeuring

Luberta op 07 juli 2020 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben erg verdrietig. ik ben al jaren trouwe klant. ik ben door de corona elf weken thuis geweest. heb nu weer een baan. helaas is mijn telefoon aan zn eind en ben ik slecht bereikbaar. mijn werk is belangrijk aangezien ik in de schuldsanering zit. ik werk s nachts om extra in komen te genereren. nu kan ik mijn abonnement verlengen maar hebben jullie goedkeuringvan bewind nodig. deze heeft dit keurig gedaan zelfs contact gehad met Ben. maar ik moet vijf of meer dagen wachten totdat jullie het vrijgeven… dit is echt voor mij een verdrietigezaak…. ik heb mijn telefoon nodig…. en mijn baan staat op deze manier op t spel…. waarom kunnen jullie niet voor een keer even een hand over t hart strijken en de goedkeuring plaatsen zodat ik vandaag mijn telefoon kan ophalen bij Phonehouse te Barenveld ???? met vr gr een hele verdrietige dame.

niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luberta