Klacht: Negeren van mails van retourzending

Deveney.D op 09 mei 2021 over Glamgirls in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket na ontvangst rechtstreeks geretourneerd en de producten (detoxsticks) onaangetaste en geseald in hun originele verpakking gelaten. Rede van retourneren was het telaat annuleren van bestelling waardoor ik het pakket toch ontvangen heb. Nadat de retourzending volgens de track en trace code van postNL ontvangen was, werd er niet meer geantwoord op mijn mails over de geld terug garantie zoals op de website vermeld is. Telefonisch is glamgirls niet bereikbaar omdat er altijd een wachttijd is van 30 minuten en de verbinding daarna verbroken wordt. Ook via Dm’s op Instagram reageren ze niet meer. Op deze manier onterecht 55 euro weg gegooit 13 euro retourverzendkosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het geld van de bestelling (55 euro) terugbetaald gekregen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glamgirls

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glamgirls nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deveney.D