Klacht: Gemiddeld In 2 jaar 1800 euro afgeschreven.

op 09 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Mijn schoonmoeder heeft sinds kort een nieuwe telefoon bij verlenging van een Vodafone abonnement. Bij deze telefoon kreeg ik gelijk een bevestiging sms van sms 5577 met verlenging van de 12 euro per/w sms dienst. Achteraf bekeken heeft zij zich nooit aangemeld voor deze dienst. Ook heeft zij nooit een sms ontvangen op haar telefoon. Toch is er gemiddeld elke maand 75 euro afgeschreven voor 2 jaar lang.

Aangezien zij digibeet is een de rekening automatisch wordt afgeschreven had ze dit nooit door.

Aangezien er een bevestigings sms gestuurd moet worden om deze overeenkomst geldig te maken wil ik deze zien. Bij geen reactie van het bedrijf zijn wij van plan aangifte te doen en een advocaat op deze zaak te zetten.

Ik eis dat het volledige bedrag wordt terugbetaald.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:28 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 20:50 geantwoord

Er is helemaal geen oplossing geboden. Dit zijn gewoon oplichters. Vodafone is het nu aan het uitzoeken aangezien persoon zich niet eens heeft aangemeld voor deze sms dienst

Alle klachten die gemeld zijn door f5544