Klacht: Geen duidelijkheid over opleverdatum krachtstroom

op 16 maart 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Goedemiddag,
Voor een nieuw te openen restaurant in Haarlem wachten wij al maanden op de aansluiting van ons (kracht)stroom. Al weken worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, niet teruggebeld, er wordt niet opgenomen en de schuld wordt afgeschoven op (onbekende) aannemers.
Wij hebben te maken met personeel wat betaald moet worden vanaf 1 April, we kunnen geen artiesten boeken voor de opening, de vrouw van de eigenaar bevalt rond 5 Mei (wat dus extra reden geeft om ruim voor die tijd open te kunnen) en meer van dit soort dingen waar we tegenaan lopen omdat we geen datum doorkrijgen van Liander.

Wanneer er een harde datum wordt gecommuniceerd wanneer alles werkend is opgeleverd. Bij voorkeur voor 1 April, of anders maximaal 1 week later. Gezien de aanvraag al maanden lopende is, lijkt ons dit niet teveel gevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 mei 2016 om 08:59 geantwoord

Vanuit de behandelend collega heb ik bericht gekregen dat er contact is geweest. Zij heeft hier geen verdere uitleg bij gegeven. Mochten hier nog vragen of opmerkingen over zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor grootzakelijke aansluitingen op telefoonnummer 088 542 64 44, optie 2 (lokaal tarief). U kunt hen ook bereiken door een e-mail te sturen naar zakelijk@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Thierry Smagge