Klacht: Geen briefje in de brievenbus!

op 30 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag (30-07-2017) geleverd worden tussen 12:58 – 13:58. Maar ik was deze dag niet thuis maar er is door de chauffeur geen briefje in mijn brievenbus achtergelaten. Nu weet ik niet wanneer ik mijn pakket krijg. En ik kan nu niet naar de klantenservice bellen omdat ze in het weekend niet bereikbaar zijn, ik hoop dat ik snel reactie krijg van dpd en deze klacht kan oplossen.

Met vriendelijke groet, Berry

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakket in ontvangst kan nemen. Tevreden ben ik wanneer ik het pakket in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door BerryM75