Klacht: Gedrag conducteur

op 09 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Op vrijdag 8 april om 12.25 heb ik de trein vanuit Tilburg richting Zwolle gepakt. Ik reis dagelijks met deze trein en heb vanuit mijn werkgever Rabobank Nederland een NS Business card. Het was wat druk toen ik in de trein stapte en zocht een zit plek… Ik naderende door de schuifdeuren een tussenruimte en daar stonden 2 conducteurs. 1 van hen blokkerde mijn doorgang en zei Niks maar stak zijn hand uit (zo van geef mij je vervoersbewijs) ik gaf aan, wilt u mijn vervoersbewijs? Daar kunt u toch ook vriendelijk om vragen? Omdat dat wel zo netjes is? Hij riep wat, van ja als er een conducteur staat moet je dat geven. Ik gaf aan dat de manier waarop zeer intimiderend is en ook niet netjes. Hij ging lachen en zei fijne dag loop maar door! Die andere collega van hem ging ook lachen! Sorry maar dit is toch echt ongepast gedrag???? Ik vind dit echt totaal niet kunnen!

Gewenste Oplossing:

Als deze conducteur op zijn gedrag wordt aangesproken! (Of beide) andere lachte ook mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 07:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dewi44