Klacht: Gedrag conducteur

op 09 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,

Op vrijdag 8 april om 12.25 heb ik de trein vanuit Tilburg richting Zwolle gepakt. Ik reis dagelijks met deze trein en heb vanuit mijn werkgever Rabobank Nederland een NS Business card. Het was wat druk toen ik in de trein stapte en zocht een zit plek… Ik naderende door de schuifdeuren een tussenruimte en daar stonden 2 conducteurs. 1 van hen blokkerde mijn doorgang en zei Niks maar stak zijn hand uit (zo van geef mij je vervoersbewijs) ik gaf aan, wilt u mijn vervoersbewijs? Daar kunt u toch ook vriendelijk om vragen? Omdat dat wel zo netjes is? Hij riep wat, van ja als er een conducteur staat moet je dat geven. Ik gaf aan dat de manier waarop zeer intimiderend is en ook niet netjes. Hij ging lachen en zei fijne dag loop maar door! Die andere collega van hem ging ook lachen! Sorry maar dit is toch echt ongepast gedrag???? Ik vind dit echt totaal niet kunnen!

Als deze conducteur op zijn gedrag wordt aangesproken! (Of beide) andere lachte ook mee.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 07:16 geantwoord