Klacht: gedrag aan de kassa.

op 06 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik heb reuma aan mijn handen .En ik ga daarom vaak op rustige momenten boodschappen doen.Zo ook op donderdag 13.00 uur 5 juli bij de Aldi in Vries.Een zekere Dirk in witte jas zat achter de kassa.Ik moet mijn boodschappen altijd goed verdelen in de tassen met het oog op de kracht die mijn handen kunnen tillen en er stond 1 persoon achter mij en er was nog een kassa open.Maar het ging Dirk niet snel genoeg hij bliepte zo snel dat de boodschappen op de grond vielen en hij spoorde mij aan om sneller in te pakken.Dat kan ik dus niet .En heb dat aan gegeven.Maar het duurde Dirk te langen gooide als het ware de boodschappen in de kar met de mededeling dat dit het kassa beleid is en dat ik maar aan de inpaktafel moet inpakken.Dat houd voor mij in dat ik de pijnlijke handeling nog maals zou moeten uitvoeren.Door het nogmaals te tillen.Ik heb alle begrip voor de personeelskosten enz.En als het super druk was geweest dan had ik er ook meer begrip voor gehad.Maar op dat moment waren er hooguit 20 personen in de winkel en ik telde toch zeker 4 personeels leden. Maar ik voelde me verschrikkelijk opgejaagd en onvriendelijk geholpen bij de kassa. Met een zuchtende en kreunende medewerker achter de kassa omdat het niet snel genoeg ging.Eenmaal thuis gekomen bleek ook nog eens dat er 2 artikelen dubbel zijn aangeslagen.Ja ik woon in Norg en Vries ligt 10 km verderop .( 20km retour) en ik kan nu niet meer bewijzen dat ik 1 artikel in mijn kar heb, terwijl ik het dubbele er voor heb betaald. Het voeld in ieder geval niet goed.En ik denk ook niet dat ik nogmaals zo behandeld wil worden .Ik betaal toch voor mijn boodschappen? Tja en als er dubbel wordt aangeslagen dan wordt boodschappen doen bij de Aldi er ook niet goedkoper op.

Ik vind dat Dirk er best op aangesproken mag worden dat als een klant aangeeft niet snel te kunnen handelen hij er rekenschap mee houd en er begrip voor toont.En misschien is hij wel topscoorder met het aantal aanslagen maar ik vind klantvriendelijkheid ook erg belangrijk.
OP DE ONDERSTE PUNTEN KAN IK DUS OOK EEN DIKKE ONVOLDOENDE GEVEN.
Oplossing laat het personeel begrip tonen voor mensen die niet snel kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door antibes2012