Klacht: gebrek aan serviceverlening door medewekster

op 29 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

23-06-2017 kreeg ik een brief van Liander ondertekend door Roelof Crevecoeur, manager Netcare voor werkzaamheden aan mijn gasnetwerk. Er komt een medewerker langs om het te bespreken waar en wanneer. Keurig dus. Want de gaskraan moet worden dichtgedraaid. Dat gebeurt bij mij als woonbootbewoner op de kade in de gaskast. Dus alles ingewikklder Daar was kortgeleden ook nog het slot van verwisseld en ik ben niet altijd thuis. ‘Bij vragen , bel ons dan gerust’. Het telefoonummer 088 5426323 wordt tweemaal in de brief gemeld.
Het contact opnemen is belangrijk voor Liander want misschien kunnen ze met het nieuwe slot niet verder werken als ik er niet ben. Ik belde en vroeg naar de heer Crevecoeur. Daar hadden ze nooit van gehoord. Na lange uitleg waarom ik belde werd ik afgebroken. Ik ga uit van een vergissing. Ik belde opnieuw. Ik kreeg een collega. Ik moest weer het hele verhaal vertellen en zei ook dat ze niets van die brief wist. Ik vroeg haar het verder uit te zoeken en te vragen of de heer Crevecoeur mij kon terug bellen op mijn 06. Daar begon ze niet aan. Ik kon wel weer worden doorverbonden. ‘Moet ik dan weer het hele verhaal doen? ‘Jawel. Ik meldde dat Liander mij nodig had en ik niet Liander. Ook dat hielp niet. Zij was van de storingsdienst. (Heeft Liander ook een storingsdienst communicatie.?) Alles is op een bandje opgenomen: ‘voor trainingsdoeleinden’. Dat is inderdaad hard nodig. De laatste medewerkster heette ‘Suzanne.’ Zij moet zeker op herhalingscursus.

De onderlinge communicatie tussen de diverse afdelingen is zeer onvoldoende. Ook op grond van mijn ervaringen in het recente verleden. Het zijn aparte kleine koninkrijkjes binnen een organisatie die niets van elkaar weten. Daar moet nodig verandering in komen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 maand geleden - Geachte heer Pont, Wat jammer om te lezen dat u het contact met ons als niet prettig heeft ervaren. Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op. Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gapont@zonnet.nl