Klacht: Gebrek aan informatie op station Utrecht cs bij het instappen

op 30 juni 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij(mijn vrouw en ik)hadden voor 12-6-2012 de nachttrein naar Praag geboekt, incl. fiets.
Op het station werd niet aangegeven welk deel van de trein we moesten hebben, zodat we van te voren niet wisten waar we ons moesten opstellen. Aangezien het een lange trein betreft met 3 eindbestemmingen, was het streswerk om op tijd de goede coupé te vinden om de fietsen (met bagage)te kunnen inladen. Het bleek dat we de allerlaatste wagon moesten hebben!!
Bovendien werden we door een conducteur ook nog eens naar de verkeerde wagon verwezen!

Gewenste Oplossing:

Op het perron duidelijk aangeven welk deel van de trein waar naartoe gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 juli 2012 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben meer informatie opgevraagd en aangegeven (op basis van de informatie die wij van de klant hebben ontvangen) hoe de klant de benodigde informatie kan verkrijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandermeulenpieter