Klacht: Geachte Heer, mevrouw

op 04 juli 2012 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Vorige week donderdag 28 juni 2012 om 09.45 uur, viel de stroom uit op het adres Mr. J.C. Bührmannlaan 16. Het hele eerste blok van de straat bleek er last van te hebben.
Om 14.30 ging ik naar mijn werk, ik vroeg de mensen van Liander, die aan het werk waren of het euvel nog lang zou duren. Hun antwoord: “over een half uurtje is het opgelost”
Toen ik ’s avonds thuis kwam nog steeds geen electriciteit. Ik begon mij zorgen te maken over de gekoelde/ingevroren etenswaren. Geen licht, wasmachine, strijkijzer, magnetron en allerlei zaken, die voor mij op dat moment belangrijk waren om te kunnen functioneren die avond en de volgende dag voor mijn werk.
De volgende dag moest ik vroeg werken. Volgens mijn man was de stroomstoring om 0.900 uur verholpen.
Dat betekent dat wij het bijna 24 uur zonder stroom hebben moeten stellen.

Een kosten vergoeding zou op z'n minst op z'n plaats zijn.
Spullen, uit de diepvries die half ontdooit waren en niet weer opnieuw ingevroren konden worden, moesten we weggooien.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 11 juli 2012 om 14:38 geantwoord

Geachte lezer, er is met de klant contact opgenomen. De klant heeft inderdaad recht op een compensatievergoeding in verband met de stoomstoring en mag zijn / haar bankrekeningnummer aan ons doorgeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Liander