Mijn Klacht:
Gasmeter zit op een muur die op instorten staat. Woning moet gefundeerd worden. Al geruime tijd bezig om de gasmeter te laten verplaatsen door Liander. De werkstroombeheerder (behandelaar van aanvraag) zegt dat dit niet mag/kan en daarmee is de kous af. Ik probeer iemand binnen Liander te vinden die mee kan denken over de situatie, omdat de gasmeter nu niet veilig is, de muur niet veilig is en de werkzaamheden niet kunnen starten. Er wordt Liander gewoon niet meer gereageerd. Formele klacht ingediend bij Liander, eerst via de webcare, maar toen daar geen reactie op kwam telefonisch. De klachtenbehandelaar gaf aan mijn klacht te begrijpen, en beloofde beterschap. Hij zou mij periodieke updates geven van de voortgang en meedenken over een mogelijke oplossing. Deze updates blijven vervolgens uit; de klachtenbehandelaar reageert niet meer, is niet bereikbaar en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Onbegrijpelijk.
Gewenste Oplossing:
Gasmeter en locatie beoordelen, gasmeter verplaatsen en vooral REAGEREN op de klacht en afspraken nakomen!
