Klacht: Retourzending artikel

Kasteell1975 op 26 juli 2021 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel wat ik geleverd kreeg voldeed niet aan mijn verwachtingen ,dus heb het direct retour gezonden via post NL. Moest flinke kosten betalen want het moest naar Zwitserland. Nu ruim een maand later nooit meer iets vernomen en nog steeds geen geld terug op mijn rekening.
Fruugo zelf is niet persoonlijk bereikbaar . Wat is dit voor een foute firma?…

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als alles naar behoren wordt afgehandeld en ik mijn geld terug krijg. Waar ik recht op heb.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kasteell1975