Nadat wij een overzicht hadden ontvangen waarop het leek alsof onze eerder overeengekomen extra maandelijkse aflossing nog wel liep had ik hierover vragen gesteld aan Florius.
Vandaag werd duidelijk dat Florius deze extra maandelijkse aflossing had beeindigd.
Het is om moedeloos van... Lees meer
Hypocasso heeft jarenlang disproportioneel zware registratie gehanteerd bij het BKR. Door de BKR registratie kan ik mijn zakelijke dienstverlening moeilijker voortzetten, omdat ik een leasecontract moet afsluiten. Hypocasso helpt niet mee met de verwijdering van de BKR registratie Lees meer
Met de aanschaf van het huis (Coen van Boshuizenlaan 22 Ouderkerk aan de Amstel 1191SC) hebben we een hypotheek afgesloten. Daaraan was een polis verbonden waarin een bedrag werd gespaard voor afbetaling van de hypotheek (hypotheek: 1.182.509). In oktober is... Lees meer
Mijn beleggingshypotheek heeft specifieke aandelen BNP pariibas Obam.
Deze staan op een verpande beleggingsrekening bij ASR bank.
ASR gaat stoppen per 15 maart met deze rekening.
Hierdoor worden mijn aandelen contant gemaakt en bij Evi van Lanschot geparkeerd.
Ik mag geen andere verpande rekening... Lees meer
De situatie uitgelegd:
- Wij hebben bij Florius een hypotheek lopen
- Voorts is er sprake van een beleggingsrekening bij ASR, deze is verpand aan de hypotheek
- ASR stopt met het faciliteren van deze beleggingsrekening en biedt drie mogelijkheden aan:
o Overstap naar Evi van Lanschot, door... Lees meer
heb tot 2 December een Florius hypotheek gehad. die ik op deze dag volledig afgelost heb. Nu heb ik de grootste moeite om mijn spaar inleg terug te krijgen en er word nog elke maand de aflossing van mijn rekening... Lees meer
Begin augustus de rente van mijn hypotheek laten aanpassen, deze ging in per 01-09-2019. Eind september moest het nieuwe maandbedrag worden afgeschreven maar is de oude afgeschreven. Na een telefonische klacht ingediend te hebben op 27-09-2019 werd het uitgezocht en... Lees meer
Na vele contacten over aanpassing van de hypotheek komt Florius de gemaakte afspraken niet na. Maandbedrag wordt niet aangepast waardoor we rente blijven betalen over bedragen die al adgelost hadden moeten zijn. Ook geeft Florius een onjuiste weergave van de... Lees meer
Letterlijke chat met Florius
U spreekt met Michel, wat kan ik voor u doen?
Ik heb een afgeloste hypotheek. Nu wil ik weer € bedrag,- op annuïteitsbasis lenen zonder notariskosten. Kan dit
Ik zoek uw gegevens erbij. Wat is uw geboortedatum, postcode en... Lees meer
Volgens een bericht van Florius heb ik een nieuw renteaanbod. Behalve dat het inloggen erg lastig gebruikersonvriendelijk is, is het aanbod nergens te vinden en loopt de boel vast. Leve PostNL! Lees meer