Op 26 september 2014 hebben wij een aanvraag ontslag hoofdelijk schuldenaarschap aangevraagd bij Florius. Dit ivm een scheiding welke al 1,5 jaar loopt.
Op 2 oktober kregen wij bericht via onze tussenpersoon dat Florius een nieuw formulier heeft ontwikkeld... Lees meer
In juli 2014 hebben wij een offerte aangevraagd om de rentevastperiode op onze hypotheek te wijzigen.
Onze hypotheek bestaat uit 4 verschillende delen. Eén daarvan is op basis van andere voorwaarden dan de andere drie.
De offerte was gunstiger dan wat Florius... Lees meer
Sinds mei loopt bij Florius een dossier inzake een hypotheek die op naam van mijn ex-partner moet komen. Het is inmiddels 19 november en nog steeds is dit dossier NIET afgehandeld. Een offerte was komen te vervallen en er komt... Lees meer
Ik heb een eigen hypotheek adviseur, met de benodigde papieren, hij is dus erkend adviseur. Echter omdat hij zich niet heeft ingekocht bij hun clubje, krijgt hij het formulier om te berekenen of ik na mijn scheiding in het huis... Lees meer
Wacht al erg lang op een antwoordt en oplossing hoe mijn te veel betaalde rente gecompenseerd gaat worden.
Dit loopt al vanaf vorig jaar en in januari en februari heb ik nog mail gekregen dat het nog in behandeling is......... en... Lees meer
ik ben al vanaf half april 2013 bezig om een akte van ontslag
op te alten zetten bij florius.
Mn expartner blijft in de woning en moet me daarsoor uitkopen.
Nameerdere telefoongesprekken met de klantenservice van florius en mailverkeer met de vraag... Lees meer
7 november heb ik de hypotheekofferte van 4 november van jullie ondertekend en is deze naar jullie teruggezonden. Hierna is meerdere malen. Contact geweest met mijn tussenpersoon over documenten die zouden missen, maar al toegezonden waren, soms zelfs al twee... Lees meer
Beste mensen,
Door onze adviseur en tussenpersoon Patrick Ritzen van RIPA verzekeringen en hypotheken zijn wij voor de zomervakantie een traject gestart om onze hypotheek bij Florius om te zetten. Dat zou op wens van Florius in twee fases moeten gebeuren.... Lees meer
tot 2x boete opgevraagd, deze zou 0 zijn. Lees meer
We wachten sinds augustus op het afsluiten van een hypotheek bij florius. We dachten dat het probleem bij de hypotheek lag en hebben eerder een klacht gemeld op deze site. Nu weer een maand verder hebben we nog geen hypotheek.... Lees meer