Klacht: blijven incasseren na volledig aflossen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb tot 2 December een Florius hypotheek gehad. die ik op deze dag volledig afgelost heb. Nu heb ik de grootste moeite om mijn spaar inleg terug te krijgen en er word nog elke maand de aflossing van mijn rekening afgeschreven. Diverse keren contact met hun gehad maar kom gewoon niet verder. Klacht ingediend en als antwoord krijg ik te horen dat ze niet zien wat ze verkeerd doen en dat ze de klacht ongegrond vinden. Vandaag weer geld van mijn rekening afgeschreven voor de aflossing van de hypotheek welke ik al sinds December niet meer heb. Klagen en bellen heeft geen zin want je krijgt niemand te spreken van het management.

buiten het feit dat het een chaos daarzo is zijn het ook nog een stelletje leugenaars.

Gewenste Oplossing:

stoppen met incasseren en excusses

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door patrickjacobs78@gmail.com