Klacht: Koop geannuleerd en geen aankoopbedrag terug

JessicaMeesters op 05 juni 2024 over Fietsly in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik hier een fiets besteld.
En zoals alle andere klachten,die ik hier lees.
Na een paar dagen een mailtje ; fiets niet leverbaar.

Ik heb gekozen voor het terug storten van het aankoopbedrag.
Dit zou binnen 5 werkdagen gebeuren en inmiddels nog steeds niets terug ontvangen.
De 5 werkdagen zijn al voorbij.

Kan hier heel gefrustreerd van raken om zo met hardwerkende mensen om te gaan als bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Mijn aankoopbedrag terug krijgen van 289 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsly over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaMeesters