Klacht: Geld word niet geretourneerd

Gerard Van der Veen op 29 april 2024 over Fietsly in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een kinderfiets bij hun besteld en betaald.
Na twee dagen bericht dat fiets niet meer leverbaar was.
Ons geld zou binnen vijf dagen worden teruggestort.
Inmiddels zijn we twee weken verder en nog niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dit soort bedrijven per direct sluiten en van internet verbannen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsly over deze klacht.

Bericht van Fietsly

1 maand geleden - Beste klant, uw aankoopbedrag was al teruggestort en het bedrag is inmiddels op uw rekening bij geschreven.

Bericht van Fietsly

1 maand geleden - Beste, Uw geld hebt u inmiddels terugontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Gerard Van der Veen

1 maand geleden - Ja klopt naar diverse mails , telefoontjes en naar dreigen met aangifte bij de politie heeft u het toch maar terug gestuurd! Jullie staan over geheel Google bekend als onbetrouwbaar. Hoop dat er nooit weer een bestelling volgt bij jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Van der Veen