Mijn Klacht:
Ik heb een fiets online gekocht. Na ongeveer een week hoorde ik dat de fiets niet beschikbaar was. Ik besloot dat ik mijn geld terug wilde. Ik zou het binnen 7 werkdagen ontvangen. Na 7 dagen had ik mijn geld nog steeds niet terug. Ik hoorde dat er een probleem was met de overschrijving en dat ze het handmatig hadden overgemaakt. Het geld zou binnen 4 werkdagen op mijn rekening staan. Na 4 dagen was het geld er nog steeds niet. Weer kreeg ik excuses en de belofte dat het geld was overgemaakt en binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Dit gaat nu al 3 weken zo. Ze reageren op e-mails, maar nemen de telefoon niet op. Ze hebben altijd een excuses maar ik krijg nog steeds mijn geld niet terug.De fiets kostte 279 euro. Ik heb hem op 3 februari gekocht.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn betaling terug op mijn rekening krijg
