Klacht: Telefoonhoesje

Lauwerina op 01 maart 2013 over fabrieksprijs.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 februari 2012 heb ik een hoesje besteld bij www.fabieksprijs.com. Ik kreeg diezelfde avond een mailtje, dat mijn bestelling in behandeling was. Ik zei tegen mezelf, ik geef het een week, anders ga ik aan de bel trekken. Dagen gingen voorbij, en ik vroeg me af waar mijn hoesje bleef. Ik zocht het nummer op de site, en ging deze bellen. Er werd mij verteld door een bandje, dat ik een verkeerd nummer had gebeld. Dus ik dacht, dan maar een mail sturen. Ik heb op 12 februari een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niks had ontvangen, en het wel erg lang vond duren. Ik kreeg echter geen reactie. Op 22 februari heb ik opnieuw een mailtje gestuurd, met dezelfde inhoud, dit was echter tevergeefs. Ik was ten einde raad, en had een mailtje gestuurd naar hun ‘partner’ AML Telecom. Aangezien ik bij hun het hoesje wel had ontvangen, dacht ik, ik stuur naar hun een mailtje. In het mailtje had ik gevraagd of zij iets voor mij konden betekenen, aangezien ik Fabrieksprijs niet kon bereiken. Ik kreeg een mailtje terug met: Wij hebben het hoesje al verstuurd, wij zullen deze voor een 2e keer opsturen. Dit was niet echt de bedoeling, echter zeiden ze dat ze het zouden sturen, ook dit is niet gebeurd..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg, en het hoesje gratis ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fabrieksprijs.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fabrieksprijs.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door