Klachten over Eyelove Brillen

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Eyelove Brillen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het oplospercentage... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 24 klachten nodig voor een plaats in de categorie Opticïens en brillen

100%
26 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
26 klachten opgelost
3.8 /10
13 stemmen

Bij Eyelove een multifocale bril gekocht met mee kleurende glazen 13-12-2017. Reeds in begin gemeld wazig zien, (ligt dat misschien aan het aanbevolen extra groot leesgedeelte ? (Wat volgens eyelove een must is bij hun glazen ) reactie moet wennen,... Lees meer

Eind april ben ik bij het Eyelove filiaal in Veenendaal geweest voor een oogmeting. Daar kwam zo'n dusdanig slechte uitslag uit dat ik echt een bril moest voor constant en ook met een behoorlijke cilinder. Voor mijn gevoel heb ik... Lees meer

Compliment van kellyderuijter op 15 februari 2019 over Eyelove Brillen

Bedankt! Ik denk dat de email communicatie niet goed is gegaan. Ik ga het ophalen!

Compliment van Anne Tiekstra op 01 juni 2018 over Eyelove Brillen

Prima, was ook mijn bedoeling. Dacht deze site van mijn klacht van eye love was. Sorry
m.vr.groet
Anne Tiekstra

Compliment van LEspoir op 19 februari 2018 over Eyelove Brillen

We hebben een voucher van €20,00 gekregen te besteden aan een nieuwe bril. Sta niet direct te trappelen om weer een bril voor mijn man aan te schaffen en ik heb gelukkig geen bril nodig...... Maar het was wel een goed gesprek.

Compliment van Rezy Snijkers op 23 januari 2018 over Eyelove Brillen

Wist niet dat er weer een eyelove vestiging in de nieuwe winkel kwam...dan kunnen we gewoon op de oude voet verder gaan.gr

Compliment van Archibalt op 15 januari 2018 over Eyelove Brillen

Kort en krachtige oplossing.
Geen gemekker van hun kant.
Twee minuten later stond ik met 168E weer buiten/ zo hoort het ook m.i.

Compliment van W. Roeleveld op 26 september 2017 over Eyelove Brillen

Iedere brildrager weet dat een gewenningsperiode van 2 tot 3 weken onzin is en uit bovenstaande blijkt des te meer dat Eyelove ondeskundig is en zijn de 2 kansen die ik de opticien gegeven heb niet voldoende ? Een mooi verhaal hierboven maar in de e-mails die ik ontvangen had spraken zij anders, dit verhaal is voor de buhne. Een juiste oplossing had een toezegging van terugbetaling moeten zijn.

Compliment van t.talmer op 31 juli 2017 over Eyelove Brillen

Met de uiteindelijke oplossing, het retourneren van de aankoopsom van deze twee brillen, ben ik zonder voorbehoud accoord.

Compliment van jk13aw16 op 24 juli 2017 over Eyelove Brillen

Ben hier tevreden mee jammer dat dit geen bril voor mij is.maar mijn ogen zijn belangrijk.succes verder vriendelijke groet aan witteveen

Compliment van a.j. faasse-hut op 11 april 2016 over Eyelove Brillen

goed telefonisch gesprek gehad, ben over de service zelf meer dan tevreden hoor!!!!

Compliment van rody ruijgrok bruins op 18 december 2015 over Eyelove Brillen

Ik heb echt geen bericht gekregen van Eyelove !
Maar ik ga mijn bril nu ophalen,en hoop dat alles goed is.