Klachten over Eyelove Brillen

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Eyelove Brillen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het oplospercentage... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 11 klachten nodig voor een plaats in de categorie Opticïens en brillen

100%
3.6 /10
104 stemmen
104

Niet goed geld terug ??

Klacht van op 06 februari 2019 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Heb begin december een nieuwe bril aangeschaft bij Eyelove filiaal Bemmel en wil deze nieuwe bril retourneren. Nadat ik in de winkel de mededeling kreeg om een afspraak te maken via klanten service heb ik ondertussen 2x gebeld en gemailt... Lees meer

Zie wazig en kan niet lezen met bril.

Klacht van op 14 januari 2019 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Heb 02-11-2018 een bril gekocht via eyelove.Zag wazig met de bril en kon er niet mee lezen.Heb een afspraak gemaakt met de opticien waarop die zei glazen zijn te sterk en leesgedeelte zit te hoog.Bril werd opgestuurd en ik kreeg... Lees meer

Ik had een bril gekocht bij Eyelove (Heeswijk Dinther), maar ik heb nog steeds geen juiste bril. Eerst bij ik naar Eyelove gegaan om een model uit te zoeken. Vervolgens ging er iets mis met het doorgeven van de binnenkomst... Lees meer

Compliment van kellyderuijter op 15 februari 2019 over Eyelove Brillen

Bedankt! Ik denk dat de email communicatie niet goed is gegaan. Ik ga het ophalen!

Compliment van Anne Tiekstra op 01 juni 2018 over Eyelove Brillen

Prima, was ook mijn bedoeling. Dacht deze site van mijn klacht van eye love was. Sorry
m.vr.groet
Anne Tiekstra

Compliment van LEspoir op 19 februari 2018 over Eyelove Brillen

We hebben een voucher van €20,00 gekregen te besteden aan een nieuwe bril. Sta niet direct te trappelen om weer een bril voor mijn man aan te schaffen en ik heb gelukkig geen bril nodig...... Maar het was wel een goed gesprek.

Compliment van Rezy Snijkers op 23 januari 2018 over Eyelove Brillen

Wist niet dat er weer een eyelove vestiging in de nieuwe winkel kwam...dan kunnen we gewoon op de oude voet verder gaan.gr

Compliment van Archibalt op 15 januari 2018 over Eyelove Brillen

Kort en krachtige oplossing.
Geen gemekker van hun kant.
Twee minuten later stond ik met 168E weer buiten/ zo hoort het ook m.i.

Compliment van W. Roeleveld op 26 september 2017 over Eyelove Brillen

Iedere brildrager weet dat een gewenningsperiode van 2 tot 3 weken onzin is en uit bovenstaande blijkt des te meer dat Eyelove ondeskundig is en zijn de 2 kansen die ik de opticien gegeven heb niet voldoende ? Een mooi verhaal hierboven maar in de e-mails die ik ontvangen had spraken zij anders, dit verhaal is voor de buhne. Een juiste oplossing had een toezegging van terugbetaling moeten zijn.

Compliment van t.talmer op 31 juli 2017 over Eyelove Brillen

Met de uiteindelijke oplossing, het retourneren van de aankoopsom van deze twee brillen, ben ik zonder voorbehoud accoord.

Compliment van jk13aw16 op 24 juli 2017 over Eyelove Brillen

Ben hier tevreden mee jammer dat dit geen bril voor mij is.maar mijn ogen zijn belangrijk.succes verder vriendelijke groet aan witteveen

Compliment van Ikbenanous op 21 augustus 2016 over Eyelove Brillen

Gisteren langs geweest om een nieuwe bril uit te zoeken.
Ik werd wederom aardig geholpen en over 2 weken is mijn nieuwe zonnebril klaar.
Ik ben erg blij met de geboden oplossing!
Absoluut een goede service! bedankt eyelove!
Anouschka

Compliment van a.j. faasse-hut op 11 april 2016 over Eyelove Brillen

goed telefonisch gesprek gehad, ben over de service zelf meer dan tevreden hoor!!!!

Compliment van rody ruijgrok bruins op 18 december 2015 over Eyelove Brillen

Ik heb echt geen bericht gekregen van Eyelove !
Maar ik ga mijn bril nu ophalen,en hoop dat alles goed is.