Klacht: Slechte service, geven hun fout niet toe.

Courtney33 op 11 januari 2024 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ervaring met eyelove? Ronduit verschrikkelijk! Bestel een bril voor mijn zoontje van 6 met een behoorlijke sterkte. Recept van de oogarts gehad die hoeven ze alleen op te volgen. Ongeschoolde medewerksters, hebben totaal geen verstand van wat ze doen. Ze zeggen ook gewoon dat ze er geen verstand van hebben. Goed, bril opgehaald en laten afstellen. Volgende dag de bril viel van zijn hoofd af, zat erg los. Ik ben na 4 dagen terug gegaan met de vraag of ze deze beter kunnen afstellen. De pootjes hebben ze opgewarmd en gebogen, zat schots en scheef. Het montuur kon niet strakker, het was een lastig montuur. Aangegeven dat deze echt van zijn hoofd afvalt en midden op straat valt. Het kon niet, hij had zelf de pootjes losser gemaakt. We hebben het hier over een kindermontuur! Ze maken blijkbaar zulke fragiele en kwalitatief slechte monturen dat deze zo slap als wat zijn. Mijn man na 2 dagen weer terug want dit ging zo niet, hij had echt zijn bril nodig. Hij is de winkel uitgestuurd want er waren geen medewerkers beschikbaar die verstand hadden van brillen zij ze. Klacht ingediend bij eyelove… met hoge uitzondering mag er een nieuw montuur gegeven worden. Sorry maar hoge uitzondering? Dat noem je service. Het is immers niet onze schuld. Nu is zijn bril dus door het vele vallen afgebroken. Montuur bij de glazen door de midden en glas ligt eruit. Eyelove geeft aan dat dit door gebruikerschade komt en hier geen garantie op zit. De bril is ook doorgemeten door de oogarts, het blijkt niet eens de goede sterkte te zijn!! Ik wil helemaal geen nieuw montuur, ik wil het geld terug! Wie laat zijn kind met zo’n slechte ding rondlopen. Wat een slechte service als je dit überhaupt service kan noemen. Geef je fout toe en stort het geld terug dan kan mijn kind een goede bril bestellen die hij ook echt nodig heeft. Niet goed geld terug toch eyelove? Nou verassing… de bril is niet goed en jullie service ook niet.

Gewenste Oplossing:

Enkel geld terug. Er is geen vertrouwen in eyelove.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 11 januari 2024 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Egstorff,

Wij vinden het jammer om via deze weg te vernemen dat u niet tevreden bent over de service van Eyelove.

Zoals eerder per mail is aangegeven willen wij graag in de gelegenheid worden gesteld om uw klacht op te lossen. De opticien heeft aangegeven dat er eenmalig onder garantie een nieuwe bril voor uw zoontje zal worden gemaakt. Er zijn nieuwe pasmonturen aangevraagd en zodra de winkel deze heeft ontvangen zal er contact met u worden opgenomen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eyelove

Courtney33

Heeft op 11 januari 2024 om 16:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Via deze weg? Hoelang zijn we er al mee bezig en hoelang loopt hij al met een kapotte bril? Nadat ik vernomen heb dat ook de glazen niet eens correct zijn gemaakt en hij blijkbaar met zijn oude bril beter kan zien, kun je vast begrijpen dat ik helemaal geen nieuw montuur wil! Ik laat hem toch niet met iets rond lopen wat niet goed is voor zijn zicht? Niet goed geld terug is jullie beleid. De bril is niet goed de service is niet goed dus graag geld terug. Als jullie niet bereid zijn om dit te doen, dan los ik het probleem op via hogerop. Dit is een principe kwestie.

Bericht van Eyelove Brillen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Egstorff, Zojuist hebben wij u een mail gestuurd waar we aangeven over te gaan tot een retourbetaling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelove

Bericht van Eyelove Brillen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Egstorff, Zojuist hebben wij u een mail gestuurd waarin we aangeven over te gaan tot een retourbetaling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelove

Alle klachten die gemeld zijn door Courtney33