Klacht: Niet in staat een goede bril te maken

CEK op 25 januari 2023 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ging eerst voor een multifocale computer/leesbril. Eerste bril niet goed. Na afspraak met de Eylove-opticiën een perfecte bril geleverd gekregen. Dus hoop op een net zo perfecte, normale multifocale bril. Ik ben er twee keer voor naar Heemskerk en twee keer naar Haarlem bij de Eyelove-opticiën voor geweest. Door de derde bril kon ik nóg slechter zien dan door de eerste twee. Vanochtend werd mij verteld dat ze er niet meer aan zouden beginnen. Heel verhaal over hersenen die met ogen samenwerken, enz. Flauwekul, want door mijn oude bril van een echte opticiën heb ik een visus van 100/100. Ik krijg mijn geld teruggestort. Maar spijtig van het mooie montuur, het heen en weer rijden en telkens weken moeten wachten op een nieuwe versie. Nee, dit is echt een vreselijke wanreclame voor Eyelove. Als je een klant geen goede bril kunt leveren ben je als bedrijf een nul waard.

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing als het bedrijf weigert om het nog een keer te proberen en je als fait à complis zegt je geld terug te zullen storten. Waardeloos.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 01 februari 2023 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koppeschaar,

Dank voor uw bericht. Wij vinden het spijtig te horen dat wij u niet van dienst hebben kunnen zijn.
Helaas is het na meerdere brillen die onder garantie voor u zijn gemaakt niet gelukt een bril voor u te maken die fijn kijkt. Dit is de reden dat er over is gegaan tot een retourbetaling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eyelove

CEK

Heeft op 01 februari 2023 om 19:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het blijft natuurlijk een testimonium paupertatis als je weet dat een goede opticiën eerder wèl een perfecte bril kon en nog steeds kan maken. Er is dus niets mis met mijn ogen, maar wel met Eyelove als briilenmakend bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door CEK