Mijn Klacht:
Ik ging eerst voor een multifocale computer/leesbril. Eerste bril niet goed. Na afspraak met de Eylove-opticiën een perfecte bril geleverd gekregen. Dus hoop op een net zo perfecte, normale multifocale bril. Ik ben er twee keer voor naar Heemskerk en twee keer naar Haarlem bij de Eyelove-opticiën voor geweest. Door de derde bril kon ik nóg slechter zien dan door de eerste twee. Vanochtend werd mij verteld dat ze er niet meer aan zouden beginnen. Heel verhaal over hersenen die met ogen samenwerken, enz. Flauwekul, want door mijn oude bril van een echte opticiën heb ik een visus van 100/100. Ik krijg mijn geld teruggestort. Maar spijtig van het mooie montuur, het heen en weer rijden en telkens weken moeten wachten op een nieuwe versie. Nee, dit is echt een vreselijke wanreclame voor Eyelove. Als je een klant geen goede bril kunt leveren ben je als bedrijf een nul waard.
Gewenste Oplossing:
Er is geen oplossing als het bedrijf weigert om het nog een keer te proberen en je als fait à complis zegt je geld terug te zullen storten. Waardeloos.
